ponedjeljak, 22. listopada 2012.

Nešto s kapuljačom





Kupila ja vunu u Lidlu, naravno cijeli paket i unutra čak i kružne (okrugle) igle. Ispostavilo se da su igle strašno nekvalitetne, a i vuna nije nešto extra. Počela sam vestu pa oparala. Pa sam započela drugu za moju stariju kćer, završila i sve O.K. Privremeno.

Nije mi se sviđalo i naravno paraj. Naišla sam na odličnu mustru za tzv. hoody i sva zadovoljna krenula s radom. Sve 5! Završena vesta i otkrijem da nema dovoljno vune za kapuljaču. Kontaktiram naravno Lidl, više nemaju, neće u dogledno vrijeme ni imati i naravno ne mogu mi otkriti gdje su je nabavili. Traži okolo po internetu i zahvaljujući jednoj kolegici po iglama na portalu stvaraonica.hr skužim dobavljača vune.

Gledajući njihovu stranicu skužim da mi s dostavom ispada preskupo i odustajem. Zamolim nećakinju da u Zagrebu pogleda nešto slično i ona kupi nešto slično (samo mrvicu slično) i ja napokon završim taj hoody. Nema veze što je kapuljača skroz drukčija, appricot je appricot zar ne?




Nema komentara:

Objavi komentar