utorak, 20. studenoga 2012.

Mala škola pletenja

Nisam neka extra pletilja, ali smatram da sam dosta toga naučila. Većinom sam učila i skidala mustre sa interneta i to sve na engleskom. Par ljudi me je pitalo gdje bi mogli nešto naučiti ili vidjeti, ali na hrvatskom. Na žalost nema baš puno blogova na koje sam naišla , a da nisu na engleskom. Stoga ću pokušati svoje znanje podijeliti s vama. Slobodno mi šaljite svoje komentare ili upite.

Prva lekcija će biti pletenje kape. Preporučujem deblju vunu i deblje igle jer će kapa biti brže gotova i vi zadovoljniji svojim projektom.

Za početak je potrebno nabaviti vunu odgovarajuće veličine. Ja sam uzela Superlana od turske firme Alize koja je 25% vuna i 75% akril. Boja je tamnija iz razloga što je kapa namijenjena jednoj starijoj osobi.
I naravno igle za pletenje s dva vrha 5/1 ili kružne igle dužine 40 cm.

Da bi dobili veličinu kape kao što je moja potrebna je vuna koja pletena iglama br. 7 , s nametnutih 15 očica daje dužinu od 10 cm.  Možete koristiti duplu nit ako imate tanju vunu.



Ja sam počela plesti s kružnim iglama, pa nastavila iglama s dva vrha.
U slijedećem nastavku više detalja.


Nema komentara:

Objavi komentar