četvrtak, 6. prosinca 2012.

Kako isplesti traku za kosu

Ne vole svi nositi kape kad je hladno. Neke djevojke više vole  (djevojčice,žene) staviti traku.

Ovaj model sam ja radila:


Jako je jednostavno, radi se na dvije igle. Ja sam koristila duplu bambusovu nit. Ovako je meni ispalo:





Probni uzorak: 18 oč x 23 R glatkim bodom, s iglama debljine 4.5 mm


Nametnite 19 oč

  1. 1 P, *2 P, 1 K* (ponavljajte od* do*) do zadnje 3 oč. 2 P, 1 P (rubne oč uvijek P)
  2. 1 P, *2 K, 1 P*............................................................2 K, 1 P
Dodavanje se radi u neparnim redovima na krivim oč na slijedeći način:


Na 8 cm dužine: dodati u 1 K (ukupno 24 oč)
Na 14 cm dužine: dodati u 2 K oč ( sad su 2 P, 3 K-ukupno 29 oč)
Na 18 cm dužine: u 3 K dodati 1 oč ( 2 P, 4 K-ukupno 34 oč)
Na 21 cm dužine: u 4 K dodati 1 oč (2 P, 5 K-ukupno 39 oč)

Na 24 cm dužine staviti marker ili kontrastnu vunu ili sl. jer je to sredina trake.

Od sad se rade oduzimanja-2 Kzaj

Na 3 cm dužine radite od 5 K- 4 k radeći dvije K zajedno -Kzaj (34 oč)
Na 6 cm dužine: 4 K-3 K ( 29 oč)
Na 10 cm dužine: 3 K-2 K (24 oč)
Na 16 cm dužine: 2 k- 1 K (19 oč)

Kad ispletete ukupno 48 cm dužine, završite. Učvrstite krajeve i zašijte na krivoj strani rada

Ako nešto nisam dobro objasnila slobodno se javite

Dodavanje krivih oč





Nema komentara:

Objavi komentar