nedjelja, 22. rujna 2013.

Jesen stiže dunjo moja........

Nisam dugo ništa pisala na blogu, što ne znači da nisam ništa plela. Ljeto inače služi za odlazak na more, boravak u prirodi, nošenje samo nužnih komada odjeće.... :)

Ja sam ljeto iskoristila za vožnju biciklom. Nešto u pratnji supruga, nešto uz cijelu obitelj i naravno sama. Skupilo se dosta km (s obzirom na prijašnje godine), ali se stiglo i plesti. Ne puno naravno. :)

Kao što sam napisala u naslovu, stiže nam jesen, stižu hladniji dani, pa će nam trebati i trake, kape, rukavice....

Planiram napisati jednu mustru/shemu/tutorijal ili kako se to već zove za bezprstne rukavice.
Za sada ću samo staviti fotku koje boje su "in" za ovu jesen i zimu, a vi se slobodno javite s prijedlozima što vas zanima i o čemu bi voljeli da pišem.


Do čitanja!





P.S. Sve moje radove možete naći u albumima na FB stranici.  Obećavam da ću se potruditi sve staviti i ovdje na blog za one koji nemaju FB

Nema komentara:

Objavi komentar