utorak, 25. prosinca 2012.

Božićni ukrasi

Svake godine dan, dva prije Božića se sjetim da bih mogla nešto isplesti za dekoraciju. Naravno da je onda premalo vremena za napraviti sve što sam si zamislila. I ove godine se ponovila ista priča.
U subotu sam uspjela isplesti zvjezdicu, u orginalu se pletu dvije, pa se sašiju i napune punjenjem (kao za jastuke npr.), ali ja sam napravila samo jednu. Što zbog nedostatka vremena, što zbog nagovaranja ukućana da je dobra i ovako.



Danas me uz svu strku koja se događa na Badnjak, uhvatilo da ispletem anđelčića za vrh.
Po haljinici su mu trebale biti sjajne kuglice, ali ih nisam imala. Umjesto toga sam pronašla komadić sjajnog konca i malo obrubila haljinu i krila. Umjesto na vrhu (jer mi se vrh savija) završio je na grani. Mislim da je i tamo lijepi.



Nema komentara:

Objavi komentar