ponedjeljak, 17. prosinca 2012.

Humanitarno

Obećala sam objašnjenje za pletenje bezprstnih rukavica. Vrlo je jednostavno, samo nikako pronaći dobar tutorijal kako napraviti palac, a ja baš nisam dobra u snimanju i objašnjavanju.
Doći će i to na red.
Ja stalno nešto pletem pa sam tako i ovih dana plela za humanitarne svrhe. Kriza nas je pogodila skoro sve (naravno da ima i onih koje nije) i svatko pazi na svaku kunu. Ima jako puno onih koji nemaju za osnovne stvari. Neke od svojih radova sam dala za napuštenu djecu koji su smješteni u Lipiku i Lekeniku.
Nadam se da će nekome dobro doći.
No postoje i četveronožna stvorenja koja su ne svojom krivnjom napuštena.
Za njih sam isplela nekoliko stvari od vune koju sam imala u zalihama. Nadam se da će pronaći svoje vlasnike i da će se time pomoći udruzi koja se brine o hrani, cijepljenju i ostalom što im je potrebno.



Nema komentara:

Objavi komentar